Ai, jadi perempuan mengandung ni kerap tul terasa lapar. Tulah pasal, orang lain, lain pulak alahannya...Macam mana berat tak naik 3.7kg sebulan...ai, mujur je tak ada masalah yang lain walaupun berat naik banyak ni.

Tau doktor pesan ape? "Puan elakkan makan lewat malam. Klau lapar sangat pun, puan makan sekeping dua biskut kering dengan susu low fat"....  mana lalu nak makan macam tu....haha..

Jadi, setakat ni plannya dan yang sedang dibuat seminggu ni ialah masa makan malam saya ambil nasi sikit dengan sayur dan lauk yang banyak. Lagi satu, kurangkan makanan yang manis... Pilih snek yang sihat, iaitu buah atau benda yang tak manis...

Sabar, sabar....

Comments

  1. selamat kembali berblog aisy..

    tahniah tau.. rasanya mmg kena makan sayuran lebih...moga kamu dan bb sihat2

    ReplyDelete
  2. salam akak pekaba?dah lama akak menyepi..rindu,sy pon baru muncul gak niie,tahniah nak dapat baby..alhamdulilah..take care tau akak..moga baik2 je..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts