2015 dan 2016

Assalamualaikum semua.
Entry terakhir 2015 nampaknya ni. Bila dah nak habis tahun, rasa cepatnya masa berlalu ye. Bab azam tahun baru pula, tak naklah cakap sebab rasanya azam ni perlu ada setiap hari. Mencapainya juga perlu setiap masa, ikut kesesuaiannya. Kalau beriya buat azam yang spesifik pun, selalunya tak tercapai pun semuanya. 

Ramai yang duk tunjuk 9 keping gambar terbaik sepanjang 2015, mehla tengok gambar saya pulak. Sempat saya pilih 9 keping ni sebagai gambar yang saya rasa ada detik-detik indah sepanjang 2015 ni. Kenangan pastinya takkan boleh dibeli dengan wang. Detik manis pasti takkan berulang, namun yang manis-manis didoakan untuk tahun-tahun seterusnya juga. 

Akhir sekali, sedikit kata-kata buat renungan semua..  BE GRATEFUL, DONT COMPARE YOUR LIFE TO OTHERS.  
YOU ALREADY HAVE WHAT YOU NEED.
LOVE YOURSELF. ENJOY EACH MOMENTS. TRY NEW THINGS. 



Jadi, doakan semoga 2016 nanti bakal jadi tahun yang membawa kegembiraan kepada kita semua. 

Comments

  1. In shaa Allah
    Semoga mlysia jauh dri anasir2 puak liberal.
    Diberi hidayah jln lurus.

    Semakin mncabar hidup akhir zaman ni..

    ReplyDelete
  2. Semoga 2016 membawa bersamanya kejayaan dan keimanan buat kita semua

    ReplyDelete
  3. betul tu..azam kena buat setiap hari. jika setahun sekali lupa apa yg di azamkan..

    ReplyDelete
  4. Semoga tahun 2016 akan lebih baik dari tahun-tahun sebelum ini.

    ReplyDelete
  5. Harapan setiap kita mahu yg terbaik menjadi laluan kehidupan
    Semoga 2016 mampu memberi kita terus senyum dan berbahagia selalu

    ReplyDelete
  6. Br dpt baca.. coz internet laju sgt kat KG tu.... #LOL

    ReplyDelete
  7. betul azam bila2 masa saja boleh tanam..tak perlu tunggu tahun baru..awal muharam tak nak pulah tanam azam.ewah..hehe..

    ReplyDelete
  8. Wah....dahsyat ar entry ni. ...Penuh motivasi dan visi gitu weyh hihi...

    Suka dengan quote tu....
    Enjoy dgn apa yg ada pada diri kita...

    ReplyDelete
  9. Salam tahun baru ya, AN walaupun dah berucap sebelum ni ^_^ Setiap kali tiba tahun baru, kita sibuk berazam tapi biasanya azam tu satu pertiga pun tak kesampaian di penghujung tahun. Saya ni memang dah lama tak pasang azam sebab memang jarang terlaksana. Tapi bila masuk tahun baru tetap jugalah berharap yang baik-baik aje akan berlaku di tahun baru ni!

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1